Total Pageviews

5 Sebab Kenapa KL East@ KL Ridge perlu anda miliki!


  1. Pemandangan.




Tahukan anda? Projek pembangunan KL East adalah satu- satunya projek pembangunan di kawasan Kuala Lumpur berlatar belakang kan keindahan hutan hutanan semula jadi dan hutan simpan Bukit Tabur? Ianya adalah antara pemandangan semulajadi yang “termahal” anda boleh temui kerana terdapatnya kwarsa  atau pembentukan batu kapur yang paling tinggi dan tertua di negara? Namun begitu, atas dasar kerajaan, mereka telah mengeluarkan arahan surat pekeliling kepada pemaju bawasanya kawasan Bukit Tabur adalah antara hutan simpan yang dipulihara dan dipelihara oleh kerajaan untuk tidak ditarah dan didaki. Jadi, mengapa tidak anda rasai sendiri nikmat memiliki rumah di Kuala Lumpur namun di kelilingi hutan- hutan yang masih virgin?



2) Pakej early birds promotion.



Pemaju KL East @ KL Ridge telah membuka promosi kepada pelanggan 50 units pertama yang terawal membuat dan membayar booking fees, layak menerima promosi rumah fully furnish? Barangan perabot yang ditawarkan adalah berkualiti tinggi dan serba lengkap seperti peti sejuk electrolux, penghawa dingin di setiap sudut rumah, “oven”, kabinet dapur, wardrobe, katil king, queen dan single, tv flat screen 40 inchi beserta sofa serta karpet dan banyak lagi oleh pihak pemaju? Masuk rumah anda hanya perlu “cuci kaki” shaja. Yang paling menarik, ANDA BOLEH MEMILIH DESIGN RUMAH ANDA SENDIRI UNTUK DEKORASI! Dan ya, ianya semua ditanggung oleh pemaju!



3) Booking fees yang rendah!

Booking fees di sini adalah yang terendah yang pemaju tawarkan. Tambahan pula, pakej yang ditawarkan juga merupakan pakej 0% downpayment jika anda adalah pembeli rumah yang utama dan kedua. Anda juga bertuah jika anda membeli rumah ini sebelum awal bulan Julai kerana promosi kerajaan terhadap perumahan pemaju baru dengan memberikan pakej promosi HOC kepada pembeli rumah..



4) Kondo mewah tetapi maintenance fees dan juga harga lebih MURAH!

Pada kebiasaannya, jika anda dengar perkataan KONDO MEWAH, anda pasti akan bayangkan kondo yang berharga jutaan ringgit bukan? Dan juga maintenance fees yang agak tinggi bukan? Di KL East, kami menawarkan anda kondominium mewah dengan harga mampu milik dan kadar maintenance fees secara bulanan yang rendah dan tidak membebankan. 



5) Kemudahan & connectivity.

Di KL East, anda tidak perlu risau akan kemudahan pengangkutan awam kerana terdapatnya LRT Putra berdekatan dan GITT dengan berjalan kaki lebih kurang 0.8 km sahaja. Tambahan pula, di sini, terdapat banyak prasarana dan kemudahan lain seperti pusat membeli belah, pusat komersial, jalan raya yang teramat dekat, sekolah, hospital mahupun klinik.


JADI! APA TUNGGU LAGI? MARI GRAB PELUANG KEEMASAN BEGINI!

Boleh contact, saya, Marleesa Hellas, pakar perunding hartanah anda! 

whats app/ call : +601128081281

No comments: