Total Pageviews

Terima Kasih Subway Malaysia Sumbangkan 10,000 Subway!

Kalau masuk office, Subway adalah pilihan aku hampir setiap kali lunch. Sebabnya aku rasa time kerja je yang boleh diet, kalau dekat rumah babai! Pantang nampak itu ini, beli pastu makan. Tak beli mesti masak. Adoii bila nak datang semangat ni! 




10,000 Subway Percuma Kepada Frontliners & Sukarelawan

Okay bercakap Subway, bermula pada 7 Julai sampai 14 September 2021, diorang akan beri 10,000 sandwich Subway kepada semua frontliners dan sukarelawan yang bertugas di pusat pemberian vaksin (PPV) seluruh negara. 

Subway Rendang Terbaharu 




Pemberian ini sebenarnya serentak dengan menu terbaharu Subway- Rendang Sub yang kini berada di semua cawangannya. Aku dah rasa menu terbaharu Subway ni, sedap! Cuma aku nasihatkan korang untuk campur juga dengan pelbagai sos lain, baru mantap. 




Berbalik pada sumbangan tadi, sebenarnya Subway dah pernah buat perkara yang sama pada Ramadan tahun lalu. Selain itu, untuk menggalakkan korang yang duduk di rumah, Subway turut menganjurkan peraduan kongsi “Rendang Nation Anthem” di Faceook. 500 pemenang yang kongsi peraduan tersebut dengan caption How Rendang Can Unite Us All” yang kreatif akan memenangi voucher foodpanda RM100. 

Tamat 24 Ogos 

Peraduan tersebut telah pun bermula dan akan tamat pada 24 Ogos 2021.  Pemenang akan diumumkan pada 31 Ogos nanti di Facebook Subway Malaysia.  Jangan lupa join tau! 

9 comments:

Fadima Mooneira said...

Oh wow.......this is a good program from Subway. yeah, Subway sandwiches are the best food to eat during work time. I masa kejer retail dulu pun suka makan Subway.

Tekkaus said...

Glad that there is such a great initiative to motivate our front liners who have risked their lives to save ours.

saidila said...

Tq so much Subway. By the way dah order jugak rendang ayam Subway. Not badlah rasanya, nanti nak cuba beef rendang pulak, mesti lagi padu. Subway boleh kata makanan sihat dan mengenyangkan. Selalu minta sayur lebih.

Sis Lin said...

Agak lama tak beli Subway ni, nak order online rasa tak puas, kena walk-in juga kalau nak beli.. nak suruh anak le pi beli..
Tahniah buat semua yang terlibat..

Cik Min said...

Wah bagusnya..kte baru je semalam malan subway wakaka..actually bagus tau inisiatif diaorang ni..sama cam mekdi buat

Sunshine Kelly said...

Yeah! thanks to Subway for this good initiative, i also tried their latest rendang sub and love it.

nikkhazami said...

goog job subway. boleh buat lagi lepas ni. harap restoran lain pun buat juga utk support frontliners

AyuArjuna BiGoshh said...

lama x makan subway... dulu selalu beli sebab kedai dia dekat dengan opis... esk nak tryla menu br dia nih

Kitkat Nelfei said...

Best juga kan ada Rendang subs ni... something yang so close to our heart! Good initiative, sometimes small giving brings so much love to the receivers.. And the giveaway contest, comel la siap ada anthem..