Total Pageviews

Buffet Ramadhan Restoran Rebung 2023 Sajikan Hidangan Istana!

Restoran Rebun tidak perlu diperkenalkan lagi untuk korang semua. Manakan tidak, restoran milik Datuk Chef Ismail ini sememangnya sentiasa dipenuhi warga kota untuk menjamu selera sepanjang hari. 




Seperti kebiasaan, Restoran Rebung turut menyajikan bufet Ramadan kelak. Menariknya pada tahun ini tema  "Santapan Di-Raja" telah dipilih. Masa preview tempoh hari, memang meriah siap Chef Ismail menjadi Sultan seperti zaman dahulu dan diarak menaiki tandu. 




Terdapat lebih daripada 90 jenis makanan untuk santapan pelanggan yang berkunjung ke Restoran Rebung pada bulan Ramadan nanti. Bermula daripada makanan pembuka selera (appetiser) sehinggalah ke pencuci mulut (dessert). 









Memenuhi permintaan pelanggan, mereka masih mengekalkan sajian utama iaitu daging salai masak lemak cili api,ikan patin masak tempoyak, pari masak asam pedas dan banyak lagi. 




Untuk kali ini, aku wajibkan korang untuk mencuba Nasi Ayam Golek Istana yang merupakan resipi ciptaan chef sendiri, sedap! 




Selain itu, sambil korang menjamu selera, pelanggan akan dihiburkan dengan persembahan ghazal dari kumpulan Orkes Melayu Rojer.


Untuk yang korang nak tempah untuk raya pun boleh,  Bufet Hari Raya akan menggabungkan hidangan  Bufet Lunch dan Bufet Dinner beserta tempahan menu sempena hari raya seperti Lemang, Ketupat Palas, Rendang dan lain-lain.

Promosi ini akan berlangsung bermula pada 28 April 2023 (Hari Raya ketujuh) hingga 20 May 2023. Promosi ini akan dibuat sebanyak 3 sesi, bermula : 
  1. jam 11 pagi - 2 petang (sesi 1), 
  2. jam 3 petang - 6 petang (sesi 2)  
  3. jam 7 petang - 10 malam (sesi 3).
Harga Bufet Ramadan 

RM 99 nett untuk dewasa dan RM 69 nett untuk kanak-kanak berumur 5-12 tahun.

Harga Bufet Raya

RM 79 nett untuk dewasa dan RM 59 nett untuk kanak-kanak berumur 5-12 tahun.


Pakej Bufet Ramadhan Restoran Rebung 2023 akan berlangsung sepanjang tempoh bulan Ramadan, bermula dari 23 Mac hingga 20  April 2023. 

Alamat :5-2, Aras 5, Parkir Bertingkat Bukit Aman, No. 1, Jalan Tanglin, Taman Botani Perdana,
50480, Kuala Lumpur.

Tempahan : +6 03 2276 3535

Office : +6 03 2276 2525

Emel : restoranrebungchefismail@gmail.com



Waze : Restoran Rebung Dato Chef Ismail

No comments: