Total Pageviews

Cari Produk Rambut Yang Sesuai? Gunakan NH Beauty Solution

Untuk korang yang ingin mencari produk rambut yang sesuai untuk lelaki dan perempuan, apa kata cuba gunakan NH Beauty. 




Mempunyai pelbagai rangkaian produk rambut, korang boleh dapatkan Hair Lost Shampoo, Hair Treatment Shampoo, Masque, Hair Tonik, Hair Serum, Leave in dan Hair Treatment di NH Beauty. 

Menariknya, produk ini sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina, malah untuk yang berhijab juga amat digalakkan, begitu juga untuk mereka yang gemar menukar warna rambut.




Untuk rekod, NH Beauty Solution telah diasaskan oleh Puan Nurul Hidayah Mohmad yang telah berusaha lebih 12 bulan dalam proses penyelidikan dan pembuatan produk miliknya . 

“Jiwa saya memang jiwa berniaga, tak kira apa bentuk perniagaan, akan saya usaha dan cuba untuk masuk demi mengembangkan perniagaan sedia ada. Malahan, sejak dari usia remaja saya suda melangkah dan terus melangkah dalam dunia perniagaan” ujar Nurul Hidayah




Untuk korang yang ingin dapatkan produk ini boleh dapatkan menerusi sosial media NH Beauty dan juga pempengaruh media sosial yang dilantik sebagai mini duta atau perantara dalam mengembangkan produk ini di seluruh pelusuk negara.




Malah untuk korang yang ingin menjadi wakil-wakil pengedar juga digalakkan dengan harga permulaan serendah RM 39.90.  Nurul Hidayah ditemui ketika di majlis perasmian NH Beauty Solution di The Face Suites, Kuala Lumpur. 




Dalam majlis tersebut juga diserikan dengan persembahan dari penyanyi Ayu Damit dan Shukri Zainal.




Selain produk penjagaan kepala dan rambut ini, terdapat juga produk lain yang diusahakan oleh pengasas muda berusia 29 tahun ini seperti Saloon Muslimah, Butik Pakaian, Perniagaan Gajet dan juga sedang berjinak-jinak didalam peniagaan emas juga. 




No comments: