Total Pageviews

Koleksi Baju Raya Terkini | Lima Waktu

Korang mencari koleksi baju raya terkini? Apa kata korang dapatkan saja koleksi dari Lima Waktu. Baik lelaki , perempuan, dewasa atau kanak - kanak semuanya ada di Lima Waktu 





Kalau korang familiar dengan nama Lima Waktu ini, mesti korang tahu, tahun lepas jubah 5 waktu menjadi viral kerana menjadi jubah pilihan di hari raya. 



Dikatakan lebih 10,000 helai jubah lima waktu telah terjual pada tahun lepas. Tahun ini Lima Waktu tampil dengan pelbagai konsep yang terbaru dan terkini. 





Menampilkan tema Koleksi Syoknyeee Raya 2017, tahun ini menyaksikan kolaborasi Lima Waktu antara pasangan selebriti terkenal, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal serta Shawl Publika. Aku sempat ke majlis preview nya , tempoh hari memang cantik weh! 










Namakan saja, kurta lelaki terkini, jubah lelaki terkini, baju raya kanak - kanak dan koleksi baju raya perempuan semuanya ada disini . 

Ada banyak pilihan warna dan design yang korang boleh dapatkan di Lima Waktu, confirm puas hati! So ada masa lagi untuk korang dapatkan baju raya terkini dari Lima Waktu. Tak pakai untuk raya puasa , raya haji pun boleh. Untuk maklumat lanjut korang boleh layari :  www.limawaktu.com.my 

Kredit gambar : Daus Redscarz dan Lan Careno

No comments: