Total Pageviews

Tempat Berbuka Puasa 2017 : The Westin Kuala Lumpur

Jika korang tanya, dalam banyak - banyak tempat berbuka puasa yang terbaik pada tahun 2017, aku mungkin akan cakap The Westin Kuala Lumpur adalah jawapannya 





Terletak di golden triangle Kuala Lumpur, berhadapan dengan pusat membeli belah terkemuka negara, Pavilion, The Westin menjanjikan 1001 kelainan pada sesi berbuka puasa di restoran mereka, The Living Room



Saat pertama kali melangkah masuk ke dalam restoran ini, korang akan terpaku dengan pintu kampung yang bertemakan kampung dan traditional. Malah apabila duduk di meja makan pula, sudah tersedia ulam - ulaman kampung beralasakan pelepah kelapa . Unik ! 




Boleh dikatakan aku sangat kagum dan speechless dengan semua bahagian makanan yang ada. Ini barulah syurga makanan! 








Kalau ikutkan hati nak je amik semua makanan dekat sini. Apa yang aku ambil dan rasa semuanya tidak mengecewakan. Pada malam tersebut, aku sempat mencuba Nasi kukus, ayam percik, gulai dendeng, udang sambal petai, sambal udang kering, air mata kucing. aneka dessert dan banyak lagi! 

















For the first time juga, aku catat rekod ambil banyak giler dessert. Worth to spend your whole life here okay! LOL 

Cakap pasal menu pilihan, memang banyak gila weh! Terlalu banyak dan worth it dengan harganya. Walaupun agak mahal, RM158  namun ianya kena dengan statusnya sebagai hotel 5 bintang. 









Ramadan buffet ini akan berakhir pada 23 Jun tau! Berita baik untuk korang yang ingin makan dekat sini. Ada beberapa diskaun menarik menanti. Namun pastikan korang adalah : 

  • SPG dan  Beyond Dining members layak untuk dapat 20% diskaun
  • Pemegang kad bank utama layak untuk dapat 20% diskaun
  • Kanak -kanak berumur 4 tahun dan kebawah adalah percuma
  • Kanak - kanak berumur 5 tahun - 12 tahun dan warga emas layak mendapat 50% diskaun 

So jangan lepaskan peluang untuk makan disini ya! 


Instagram : @westin 

Facebook : facebook.com/Westin

No comments: