Total Pageviews

::GEORGE CLOONEY PRESIDEN AMERIKA SYARIKAT 2012?? ::

salam to all geng kipas susah mati blogger sekalian. alhamdulillah brader dan sistah aku dah mula menjenguk ke tiga angka.thanks yer kepada yang sudi follow.mulanya pagi-pagi bangun tak tahu juga nak buat entry pasal apa.kebanyakan blogger masih lagi menulis tentang AJL , kontroversi Facebook.sementara nak cari idea aku terus blogwalking dan terjumpa satu artikel dalam bahasa inggeris yang menyatakan pelakon George Clooney bakal menjadi presiden US tahun 2012?? betul ke?

padahal rasanya Barrack Obama baru lagi menjadi presiden US. korang tahu ke siapa dia George Clooney?? actually dia ini seorang pelakon hollywood.antara filem yang pernah dia berlakon ialah The American. filem ini baru tahun lepas ditayangkan.

khabar angin ini disebarkan mungkin disebabkan clooney rapat dengan presiden US sekarang tambahan pula Arnold Schwarzenegger ( susahnye nak sebut ) berkawan baik dengan clooney juga. tau ke korang sape Arnold tu?? bukan kartun' Hey Arnold!' yer. ala yang berlakon cerita terminator tu.arnold ni gabenor California.nak letak gambar juga ke?? hrrmm ye lah..

yang menimbulkan niat clooney nak jadi presiden ini sebab dia tak berapa setuju dengan cara pemerintahan Obama dan dia merasakan yang dia mempunyai cara untuk memakmurkan US.dan dikatakan teman wanita clooney juga menepati ciri untuk menjadi ' First Lady America' .

pemilihan Clooney sebagai calon Presiden juga disokong tinggi oleh pasangan Pitt ( Brad Pitt & Angelina Jolie ). sebagai tanda menyokong Clooney, pasangan Pitt ini bersetuju untuk menjadi pengerusi kempen presiden bagi George Clooney. pelbagia spekulasi telah timbul apabila hasrat ini dinyatakan. tapi layakkah George Clooney bergelar presiden?? sama ada ini betul atau khabar angin..aku pun tak tahu..hehehhee

yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum:: benci sesetengah artis yang hipokrit contohnya dari nasyid ke rockers!!

2 comments:

Semerah Jembal said...

:bebot menderum:: benci sesetengah artis yang hipokrit contohnya dari nasyid ke rockers!

ss: semoga jadi lebih baik!!:)

khai artzfar said...

@SeMeRaH jEmBaL tak pham la =_=