Total Pageviews

KHASIAT AL- FATIHAH


salam to all geng kipas susah mati blogger sekalian. hari ini aku tulis entry awal sikit sebab kelas habis awal hari ini so ada la masa sikit nak berbloggging tapi aku still demam ..huargh... cakap pasal cantik, rawatan muka, masyarakat sekarang lebih suka beli produk kecantikan yang sumbernya tidak berapa pasti ketulenannya. so buat apa kowang nak habiskan duit membeli semua  benda itu kalau kita tidak praktikkan apa yang masyarakat terdahulu amalkan..so dalam mencari artikel yang bersesuaian ternampak khasiat surah Al -Fatihah. baik untuk kita amalkan. selamat mencuba.. 


  • Suami dan anak-anak akan mengingati kita selalu =  Baca 14 kali sebelum tidur:
  • Melepaskan rasa sakit dalaman = Baca 41 kali tiup dalam air dan minum serta buat air mandian
  • .Kepada orang berpenyakit mental =  Baca 7 kali dan usap di kepala setiap pagi dan sekali sebelum tidur
  • Sakit yang keterlaluan = Baca 3 kali tiup dalam segelas air- minum dan baca sambil mengusap kawasan yang rasa sakit.
  • .Bayi yang suka menangis pada malam hari atau pada bila-bila masa =  Baca 7 kali dan sapu ke atas kepala
  • Luka berdarah, sengat lebah, jari terkepit di pintu =  Baca 3 atau 7 kali, gunakan ibu jari dan tekan di langit-langit, (Mulut) kemudian sapu kepada tempat yang sakit.
SUKA DIINGATKAN: BACALAH DALAM KEADAAN KHUSYUK, TAWAKAL KEPADAALLAH DAN NIATLAH DENGAN JUJUR, INSYA-ALLAH IANYA MERUPAKAN PENAWAR YANG TERBAIK KEPADA SEMUA.

YA-RAHMAN, YA-RAHIM, YA ALLAH
Buatlah sebanyak 3 kali Jumaat berturut-turut:Baca berulang-ulang kali sepanjang kita duduk lepas sembahyang Asar sehinggalah masuknya waktu Maghrib. Masuk sahaja waktu Maghrib, sebutlah Allahuakhbar, dan teruslah angkat tangan dan berdoa kepada Allah yang MAHA berkuasa dengan apa yang dihajati.(Percepatkan jodoh, memanjangkan jodoh, dikurniakan cahaya mata, sembuhkan penyakit, elakkan dari malapetaka, diampunkan dosa dan sebaginya).



AWET MUDA (dalaman dan luaran)Zikir BacaYa Badiyah -1 kaliYa Nur - 1 kaliYa Hadi - 1 kaliYa Allah – 3 kaliBaca dan tiup di tapak tangan dan sapu ke raut muka kita pada setiap hari.Ayat Al-Waqiah (ayat 35,36,37,38)Baca setiap hari selepas sembahyang Subuh tiup dalam air dan minum.- Rawatan untuk awet muda luar dan dalaman

selamat mencuba!!

yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::demam bertambah teruk takut pula sebab sekarang musim h1n1 datang balik. ada petua hilangkan demam selain panadol??