Total Pageviews

::PERCUTIAN BAKAL BERAKHIR PART 1::

salam kepada semua geng kipas susah mati blogger sekalian.. wargh!!!! 5hb dah balik kl. malas rasannya. berbanding dengan kedah memang jauh bezanya. yang aku hairan dalam filem tau orang kampung semua kata nak pergi ' kolumpo'.

buat makcik dan pakcik sekalian dekat kl tak ade apa-apa pun yang menarik cuma  ada bangunan yang tinggi mengayut, tambah pula kl sesak dan udara tak senyaman di laut atau di sawah padi. ok kowang jangan salah paham pula itu cuma dari otak aku yang agak sewel
hari ini 3hb Januari 2011 adalah hari yang agak sibuk bagi aku.sebab dari awal pagi sampai lewat petang aku tidak melekat dekat rumah,nak tahu kenapa?(bajet macam orang nak baca entry aku pula) jom kita tengok aktiviti aku hari ini
  • photoshoot with farhan azman( sorry gambar tak dapat upload lagi buat masa ini)
  • lunch with photographer
  • date dengan cimb bank =_='
  • lepak dekat karaoke box
  • cari ketenangan dekat sawah padi
  • date dengan mr zuckerberg
  • date dengan bebot
 *inilah bebot aku untuk pengetahuan kowang
* time aku tengok atas pokok,ada pula paparazzi tolong snap..

*ini bukan kawasan banjir erk ini kawasan sawah padi yang baru dituai

penat giler sampai bilik aku pun tak sempat kemas bukan setakat  jadi sarang tikus tapi dah macam sarang zomba! barang-barang nak balik kl pun tak kemas dan packing lagi, cool saja macam tak ada apa-apa berlaku.esok baru ko nak terngadah, nak beli baju,nak booking tiket.

actually memang aku malas nak balik pun sebab sayu saja hati tadi tengok papito aku keluarkan duit nak bayar yuran kolej aku padahal aku tahu dowang nak guna duit sekarang tambah pula papito aku mula sakit-sakit. mamito pula tanya aku baju,barang-barang dah beli ke belum.aku cuma diam membisu sebab nak kata belum pun serba salah. biarlah aku tak beli baju pun tak apa asalkan duit itu dowang beli buku dan keperluan adik-adik aku memandangkan 3 orang adik aku bakal menduduki peperiksaan penting tahun ini.biarlah orang tengok dan kata dekat aku.asalkan aku tidak dibebani rasa bersalah.

aku rasa kecewa juga sebab result aku cuma capai 2.95.sangkaan aku meleset sebab aku jangka aku dapat 3.00 ke atas and make my parents proud. tapi disebabkan sesetengah manusia yang berhati busuk yang cuba menjatuhkan aku,aku cuma dapat sebanyak itu sahaja. apa-apa pun aku masih bersyukur sebab dapat banyak ini.THANK YOU ALLAH!! so lepas habis saja aku tulis entry ini aku nak melalak puas-puas dalam mimpi(dah habis dah pun sebenarnya) 

yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::sorry entry ini kureng sikit sebab mood kena balik kl yang tak besh!!

4 comments:

DoRaEmoN LuRvE said...

byk nyer duit.. nk sikit..

khai artzfar said...

huhu duit hiasan je,,,wawawa

♥NuR SyAFiQah♥ said...

wah..terharu ak baca entri ni :)

khai artzfar said...

@♥NuR SyAFiQah♥trhru knpe??? mekacih sbb komen..