Total Pageviews

:: REVIEW BLOG FROM DARKBATMAN ::

bonjour!!!! semalam ada segmen review blog dari darkbatman so aku ambil kesempatan ini untuk turut serta. iyalah nak tau juga mana baik dan kurangnya blog aku .

so lepas direview oleh mr darkbatman ternyatalah banyak kelemahannya. terima kasih darkbatman sebab sudi komen blog yang tak seberapa ini.maklumlah aku masih lagi di pucuk, blog ini pun baru umur 2 bulan lebih. lagipun sebelum ini blog aku tak pernah kena review oleh mana-mana pihak lagi. cuma ada sikit - sikit penambaikan yang perlu dibuat yang dikomen oleh sifu aku cik mas, merci!!. 


so lepas kena komen dengan darkbatman ternyata apa yang aku sangka salah. contohnya aku ingat bila aku tulis perkataan dalam susunan center, aku ingat nampak ok. tetapi ternyata salah sebab susah untuk readers baca


 syabas diucapkan kepada darkbatman kerana menganjurkan segmen ini. sebab ianya amat bermanfaat kepada newbie macam aku selain memperkenalkan newbie ini ke pentas blogger. selain itu , untuk newbie-newbie atau geng kipas susah mati blogger di luar sana yang belum lagi turut serta dalam page blogger facebook korang bolehlah turut serta dalam sahabat blogger. boleh juga share dan memperkenalkan blog kita kepada geng kipas susah mati blogger yang lain.betul tak?? so sekali lagi diucapkan kepada darkbatman dan cik mas sebab sudi review dan membantu. so lepas ini ada sedikit kerja penambahbaikan akan dibuat. merci!!!

yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum:: bangga kejap darkbatman sudi review


2 comments:

Ujang9897 said...

tahniah bro...hehe...azfar..hee

khai artzfar said...

@Ujang9897
hahaa tahniah nper?? well thanks kembar...