Total Pageviews

LADY GAGA BONEKA ILLUMINATI?

salam to all geng kipas susah mati blogger sekalian. kali ini ada lagi satu pendedahan mengenai cik Gaga ini.dalam isu kali ini korang akan tahu macam mana cik gaga ini dapat nama dan apa maksud di sebalik namanya.
simbol-simbol yang bermain dan selalu ditunjukkan oleh cik gaga ini sering kali berubah dan misteri sehingga mendapat jolokan lawak yang berpenyakit. 


alkisah cik gaga mendapat nama::
Gaga adalah istilah yang merujuk kepada fikiran yang ada .ini adalah sinonim  yang diambil dari thesaurus
# # (  Given to lighthearted silliness: empty-headed, featherbrained, flighty, frivolous, frothy, giddy, harebrained, lighthearted, scatterbrained, silly. Slang birdbrained, dizzy.) 
Diberikan kepada kesilapan ringan: berkepala kosong, bodoh, bertelingkah,  pusing, gegabah, ringan, lalai, . tolol, pusing.
##  
(  Afflicted with or exhibiting irrationality and mental unsoundness: brainsick, crazy, daft, demented, disordered, distraught, dotty, insane, lunatic, mad, maniac, maniacal, mentally ill, moonstruck, off, touched, unbalanced, unsound, wrong.)
Menderita dengan atau menunjukkan irasional dan sakit  mental: gila, bodoh, , teratur, putus asa, sakit jiwa, tidak sihat, salah.

Gaga "mungkin adalah kata yang paling mudah untuk mengatakan dalam Bahasa Inggeris, seperti yang sering bunyi pertama yang disebut  oleh bayi yang cuba  menirukan percakapan. Jadi pada dasarnya namanya disebut : Saya seorang wanita dan aku berkepala kosong. Kepala ini kosong dapat diisi dengan omong kosong yang anda inginkan. tirulah macam  saya orang muda. Keadaan fikiran ini semua setelah anda  berjaya mengawal fikiran.

Namanya juga dikatakan terinspirasi oleh lagu Queen's "Radio Gaga". Video dari lagu ini mengandungi banyak adegan filem Metropolis 1927. Seperti yang dilihat dalam sesetengah  artikel , ianya bercerita tentang seorang wanita dari kelas pekerja yang dipilih oleh elit untuk memberikan hidup kepada robot, melalui gabungan ilmu pengetahuan dan ilmu hitam.
 .

Robot ini menjadi pelakon  yang seksi dan pemikat dan diberi tujuan untuk merosakkan kelas pekerja. Rujukan untuk filem ini berlimpah-limpah di muzik video, seolah-olah itu sangat penting bagi ilmu  ghaib. Madonna, Beyonce, Kylie Minogue dan banyak yang lain telah mengambil rupa robot perempuan dan, seperti yang anda lihat dalam video "Paparazzi", Lady Gaga ini juga meneruskan "tradisi".

logo cik gaga



logo atau lambangnya cukup mendedahkan siapac cik gaga ini. lambang ini  menunjukkan  tubuh wanita tanpa kepala dengan petir melalui dirinya dan keluar dari arah kemaluan. . Bold petir ini  mentafsirkan/menunjukkan  bahawa tubuh cik gaga telah "diisi" dengan kekuatan yang memberikan hidup kepadanya (info menarik: fikiran yang kusut/trauma dirawat menggunakan kejutan elektrik.).

simbol mata satu

korang hanya perlu melihat beberapa gambar atau video Lady Gaga yang menunjukkan  bahawa dia selalu menyembunyikan salah satu matanya. Kebanyakan orang hanya akan menafsirkan ini sebagai "hal yang biasa untuk dilakukan" atau "kenyataan fashion". Mereka yang tahu pasal Illuminati ini tahu bahawa simbol mata satu ini mungkin simbol yang paling dikenali. ini adalah artikel mengenai penjelasan simbol mata satu( all seeing eyes)

Horus, dewa matahari digelar Horus si kuasa bermata dua. mata kanannya putih dan mewakili matahari manakala mata kirinya hitam dan mewakili bulan. Menurut mitos, Horus kehilangan mata kirinya akibat saudaranya yang jahat, Seth, yang  berjuang untuk membalas dendam pembunuhan Seth Osiris. Seth berjaya menyucuk  mata Horus  tetapi kalah dalam pertarungan . Mata tersebut  disusun kembali oleh ahli  sihir,Thoth, dewa tulisan, bulan dan ilmu hitam . Horus memberi  matanya kepada  Osiris, yang mengalamikelahiran semula di alam lain
-Dictionary of the Occult 

 



 gambar terakhir ini sangat ketara dimana cik gaga ini menunjukkan simbol tangan  dewa fatima .simbol mata tertutup merupakan simbol isotrik . mata kiri di tangannya merujuk kepada mata jahat.( evil eyes) gambar tersebut juga merujuk kepada dewa  baphomet 


  perhatikan tangannya

tanduk seperti bamophet


yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum:: nantikan pendedahan lagu cik gaga yang seterusnya

2 comments:

abadi romeo said...

boleh buat tesis pasal Lady Gaga ni...info berguna

khai artzfar said...

@abadi romeommg bole wat tesis pas ..saye pon ambik smua ni utk buat tesis