Total Pageviews

:: FACEBOOK BAKAL DITUTUP??::

salam kepada semua geng kipas susah mati blogger sekalian. tak sampai 5 minit aku tulis entry pasal power rangers, aku nak cerita pasal facebook bakal DITUTUP!! aku ternampak status ini masa aku singgah kedai mark zuckerberg tadi. ini cerita betul bukan rekaan ya. antara sebab utama yang facebook ini bakal ditutup kerana mark sendiri mengatakan facebook dah hilang kawalan dari sebab utama facebook ini diwujudkan.


ditambah pula mark dan rakannya menghadapi masalah mengawal syarikat ini. pada sidang media yang diadakan oleh mark, dia mengatakan bahawa selepas 15 mac 2011 tiada lagi akaun facebook diwujudkan di seluruh dunia. dia turut menjelaskan untuk menutup facebook adalah satu keputusan yang sukar namun dia terpaksa membuat demikian untuk kebaikan dirinya dan orang lain.


mengenai bantahan orang ramai pula, mark tetap dengan pendirian nya dengan mengatakan " “I don’t care about the money,” said Zuckerberg. “I just want my old life back.” dia turut memberi peringatan kepada orang ramai dengan menyuruh download kembali segala gambar,video , dan aplikasi kowang sebelum ianya dilupuskan sepenuhnya. untuk makluman kowang pendapatan mark mencecah 7.9 bilion setahun. ingat kowang kalau semuanya jadi seperti dirancang tiada lagi facebook selepas 15hb mac 2011!!!
yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum:: eloklah ditutup pun sebab fitnah makin berleluasa, anak-anak muda makin lalai, ramai yang sanggup tingalkan benda yang berfaedah semata-mata kerana facebook!!

10 comments:

Syafiq Rosli said...

hbis lah..

Unknown said...

da tutup....

khai artzfar said...

lebih baik kan??

schaRulez rYzaL said...

bley percaya ker?sumber2?

i'm shin... i'm inesen said...

hopefully.. cpt cpt la hapuskan pesbuk ni... byk relationshop shin x menjadi gara gara pesbuk.. *nanges

khai artzfar said...

@schaRulez rYzaLntahla tp kli ni beliau nmpak cam serius jer...

NuSaNa NoSa 91 said...

erkkk~~ keen xkesah la klu dia nk bukka k atau nk tutup ke.. jgn mrh~ ^_^

Ayuni said...

hikhik, awk amik tesl kt maner?

khai artzfar said...

@Ayunitesl dekat kptm...knpe amik tesl gak ker???

khai artzfar said...

@NuSaNa NoSa 91tak pe tak mrah pon...hehheehe