Total Pageviews

:: TAHUKAH ANDA??? ::

salam to all geng kipas susah mati blogger sekalian, kali ini enrtry pasal pengetahuan am. saja review dan perah otak sikit.jom kita selongkar...

tahukah korang, lelaki india mendominasi dan memiliki misai terpanjang di dunia. berdasarkan rekod Guiness World Records 2009, Badamsinh Juwansinh Gurjar , memegang rekod misai terpanjang di dunia.

*dah macam tali skipping pula aku tengok

majalah playboy mungkin ramai yang tahu, tapi tahukah korang bahawa logo ikonik Playboy dicipta dalam tempoh setengah jam sahaja?

* pernah digelar playboy huhuhu

tahukah korang, lelaki yang sedang menghidap kolitis ulseratif, penyakit crohn atau pernah ada sejarah kanser berisiko tinggi untuk menghidap kanser kolon( usus besar )

*agak meggelikan

tahukah korang, raja dadah , Pablo Escobar menggunakan learjet yang bernilai USD 10 juta untuk membawa dan memindahkan tunai hasil jualan dadah!!

*bila agaknya dapat beli jet peribadi macam ni??

tahukah korang, " sideburns" pada tepi telinga lelaki dinamakan selepas civil war, dan Elvis Presley lebih meminati sideburns berbanding sukan bola sepak. pelik bukan??

*tengoklah sideburms dia, patut la minat sangat..

tahukah korang, makanan yang mengandungi garam yang tinggi tidak menyihatkan, seperti dicadangkan oleh Institut Perubatan di Amerika Syarikat , lelaki berusia antara 9-50 tahun memerlukan 1,500 MG sehari.

*bukan gudang garam yang rokok tu yer

tahukah korang , ketika perlantikan Barrack Obama sebagai presiden Amerika Syarikat , mereka yang hadir tidak dibenarkan membawa payung.kenapa yer???

*just walking in the rain..

tahukah korang, penjara Carandiru di Sao Paolo, Brazil dikatakan penjara paling kejam pernah wujud . penghuni penjara iaitu majoriti lelaki dikatakan pernah dihuni 7,500 banduan dalam satu masa. seoarang daripada 5 banduan menghidap HIV. bahaya tu..

*kejam betol

tahukah korang , William Shakespeare merupakana penulis terkenal ketika zaman renaissance. hamlet , romeo & juliet atau king lear merupakan karya agungnya , selain itu , siri sonnet( sajak ) yang diterbitkan pada 1609 mengisahkan kasih sayang antara lelaki dengan lelaki.

* desas- desus mengatakan beliau merupakan seorang 'gay' betul ke??

tahukah korang, lelaki mempunyai ' biological clock' tersendiri iaitu apabila usia meningkat , lelaki akan kehilangan kira-kira 1% dari testeron setiap tahun, jadi pengeluaran sperma akan menurun dan kualiti lebih rendah .

* nak cari gambar sperm sekali ada unsur 18sx la pula


yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum:: lupakan sementara apa yang berlaku let the pass by the pass, let the bygone be the bygone

1 comment:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

dapat juga menambah ilmu pagi2 ni bila baca entry ni