Total Pageviews

::PERCUTIAN BAKAL BERAKHIR PART 2::

Tidakkkkkk!! hari ini hari terakhir aku dekat my sweet home.esok dah nak balik kl yang indah khabar dari rupa. so bila esok nak balik macam yang aku beritahu semalam,mulalah kelam kabut.so pagi-pagi buta dalam pukul 12 pagi tengahari aku makan,then naik bebot terus menuju ke stesen bas dekat alor star. macam biasalah bila kita dekat stesen bas, conductor dowang mula tanya" adik nak pergi mana?" then aku jawab 'sorry saya pilih yang ada insurans saja', pastu kalau aku senyap saja dan cakap dah ada,dowang pun mula tarik tangan dan cakap" adik,abang nak tau adik nak pergi mana saja" rimas aku bila face dengan dowang.bukan nak kutuk pekerjaan dowang at least sopanlah sikit bila bercakap. lupakan saja pasal itu. then bila aku pergi kaunter tiket bas transnasional,abang tu cakap esok dowang cuti sehari.pelik juga tak pernah aku dengar transnasional cuti.

pastu aku terus pergi ke kaunter sani ekspress,malangnya habis juga. so aku terpaksa pilih bas yang ada kualiti,dalam tengah mencari bas yang sesuai untuk dinaiki, ada konduktor offer aku naik bas baru,bas intercity namanya. dia kata bas ini bas baru,driver pengalaman,ada insurans,ada wi-fi dan ada tempat charge barang elektrik.woah!! hebat juga. 1st time naik bas ada wifi dengan tempat charge. harap perjalanan aku ke kl selamat sampai hendaknya. so habis saja beli tiket,aku singgah pekan sekejap beli barang sikit lepas itu terus balik rumah.bila malam menjengah aku bertambah kelam kabut packing barang dan mamito aku sempat masak makaroni bakar,sedap wok!!

tengah aku sibuk makan abang cameraman text aku kata gambar dah upload so gambar yang aku tunjuk ini adalah sebahagian dari sesi fotografi dua hari lepas.
photoshoot with farhan azman
kredit to faizul eqwan, our cameraman
aku rasa cukuplah entry aku kali ini sebab tak ada mood esok nak balik dah.kalau betul ada wifi dalam bas ,aku akan singgah ke blog kowang erk... doakan aku selamat sampai! 

yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 
::bebot menderum::sedih nak tinggal bebot sowang-sowang

No comments: